Kerstmis 2011/Christmas 2011

Nog een aantal dagen te gaan en het jaar 2011 is bijna voorbij. Ik hoop dat
het voor jullie toch ook een heel goed jaar is geweest.

Only a few days to go and 2011 is history. I hope it has been a very good 
year to you.


Ik dank iedereen voor de bezoekjes aan mijn blog, de prachtige foto's en berichtjes
die jullie hebben laten zien en de hartverwarmende reactie's.

I want to thank everbody for visiting my blog, de gorgeous photo's and blogpost 
you shared with me over the last year,  and the warm, comments.


Omdat er geen sneeuw is te bekennen heb ik maar bloemen
gekocht in mijn favoriete kleur.

Because there is no snow I bought myself white flowers, my
favorite color.

Amaryllis

Ik vindt het prachtig om de bloemen geboren te zien worden.

I love to see how the flowers are born.








De witte tulp vindt ik een schoonheid.

The white tulip is gorgeous.






En als laatste een vaas gevuld met witte lelie met haar heerlijke geur.
Zo heb ik mijn eigen witte kerst.

The last one the white lilly with her gorgeous scent.
This is how I create my own white christmas.

Ik wens jullie allemaal heerlijke kerstdagen toe en alvast een geweldig
2012

A very merry christmas to you all and a fantastic
2012

Marijke




Reacties


Populaire posts