Tuin diversen


Genoeg gezeur over het slechte weer en de grijze luchten.
Ik droom al weer van volgend jaar. Een heleborus is al
aan het bloeien en vreemd genoeg is een ekster al bezig
met het bouwen van een nest in de struiken achter mijn tuin.

The bad weather en grey sky's I had enough of it. I am
already dreaming how my garden looks next year. And before
you know  it  the spring will be there. I saw a bird behind my garden
bilding a new nest. I think he is to early.



Iris


Een blik over mijn vijver.

A few over my little pont.


Clematis Madame le Coultre


Primula apple blossom she neads a moisty place


De geranium met prachtig roodbruin blad.

Geranium with beautiful redbrown colored leaves.


En nog een mijn favoriet. met prachtig zacht blad

This is my favorite


De boomkruiper.

Een heerlijk weekend toegewenst uit 
mijn kleine paradijs.

I wish you all a lovely weekend 

Marijke


Reacties


Populaire posts