Eerste week van juni/first week of june

Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar ik vindt het altijd moeilijk om een overzichts
foto te maken van mijn tuintje. Ik vindt het resultaat altijd een beetje chaotisch 
overkomen. Toch maar even geprobeerd.

 I am not good in making photo's of parts of the garden. I always think the
garden lookes it little bit chaotic then. But I give it a try.


De hosta's houden van dit weer. De bladen lijken wel twee keer zo
groot als vorig jaar.

The hosta's are growing well. The leaves seemed to be twice as
big as the year before.


  
Herinner je nog hoe de Darmera Peltata begon zie hoe groot de bladeren zijn 
geworden.

Do you remember the start of the Darmera


Rodgersia

Sanguisorba (pimpernel)


De franse geranium/The french geranium

Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen laten zien dat het echt maar een klein
tuintje is.

As you can see the garden is a small one. 

Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend en hoop dat we een
beetje mogen genieten van de zonneschijn. Af en toe zou je niet 
denken dat we al in de maand juni zijn beland.

I wish you all a fantastic weekend and a lot of sunshine. Looking at the
weather I sometimes hardly can believe it's already June.

Marijke

Reacties


Populaire posts