Herfstplaatjes/autumn

De herfstkleuren zijn heerlijk maar het weer wat daar bijhoord vindt ik nou niet
echt heerlijk. De grijze luchten en de regen beginnen gauw te vervelen. Zoals je
op de foto kunt zien had ik een goed gesprek met mijn kat Tommy. En dat koppie
heeft me weer aan het lachen gekregen.

The colors of autum are great. But I have to admit I don't like the weather 
autumn is bringing. Grey sky's and rain are boring. My cat Tommy told me to
smile. A good start of the day I think.


Donderdag was een heerlijke dag met veel zonneschijn. Hiervan nog
wat beelden

Thursday we had a wonderful day feeled with sunshine.

Stewartia

 Rosa Winchester cathedral

Rosa  Buff beauty.
 Ik had weer bezoek van de vink.

The finch came to visit me again.







Sorry dat mijn foto's van de vink niet helemaal scherp zijn ze zijn genomen door het 
raam van mijn hal. Als je houd van natuur en vogels breng dan eens een bezoekje
aan het prachtige blog van Jeremy Inglish South Wales deze jongeman verdient
heel veel meer bezoekers vanwege zijn prachtige foto's en video's van de vogels en natuur
in Zuid-Wales. Zoek ook eens op zijn blog naar de prachtige video die hij maakte van

I am sorry my photo's of the finch are not sharp but they are made again behind the
window of my hall. If you love nature visit the most beautiful blog of Jeremy the link
is showed above

Een geweldige week toegewenst allemaal

I wish you all a fantastic week ahead.

Marijke



Reacties


Populaire posts