Rosa Leander

Het bloeiseizoen van de rozen is begonnen. Niet alleen heerlijk om te zien maar als
even het zonnetje op de bloemen staat ook nog een heerlijke geur. Leander was de
tweede roos die haar bloem opende. Een feest voor mij. 

The flowerseason of the roses did start in my litte garden. Not only a treasure to
my eyes but also a lovely fragance when the sun is on theire flowers. Rosa
Leander was the second one who opened up her flower.

6-6-2013


7-6-2013


8-6-2013

Ze groeit te samen met Clematis Niobe en de Lonicera. De Niobe heeft een veel
fluweel achtige donker rode kleur dan de camera doet geloven. Ik weet helaas
niet hoe ik mijn camera moet instellen om de juiste kleur weer te geven.

She grows together with Clematis Niobe and the Lonicera. The colour of the
Niobe is much more velvet dark red as my camera is giving. I have no idea how
to change that at my camera.

Clematis Niobe

12-6-2013

Lonicera

De bloemen zijn prachtig al zijn vele knoppen van mijn rozen opgegeten. Nog nooit heb
ik zo vroeg in het seizoen roest en zelfs meeldauw op mijn rozen gehad. Morgen wordt
het spannend er worden zware windvlagen voorspeld. Ik hoop dat niets zal afbreken.
Maar helaas de natuur doet wat het wil.

The flowers of the roses are beautiful but a lot of my buds were eaten. I had never
before so early in the season rust and mildew on my roses. I keep my fingers crossed
because strong winds are forecasted overhere for tomorrow. Helas nature does what she wants to do.

Een geweldig dag toegewenst allemaal.

Have a wonderful day 

Reacties


Populaire posts