De Rozenhof Janneke/Rose Garden Janneke

Afgelopen zondag hebben we de prachtige volwassen tuin van Janneke bezocht. Een hartelijke ontvangst met een heerlijke kop koffie. En het is enig om de persoon te ontmoeten die je alleen maar kent van het bloggen.
Janneke heeft heerlijk om mij gelachen. En weet je waarom? Iedere keer heb ik weer foto's van een andere
roos en Janneke vroeg zich af hoe ik die allemaal kwijt kon in zo'n kleine tuin. En nu weet ik waarom ze
mij dat vroeg. Mijn oudste roos is 5 jaar en bij de bezichtiging van haar prachtige volwassen tuin zag ik pas
hoe groot rozen kunnen worden als je ze met liefde verzorgt zoals Janneke dat doet. Niet alleen prachtige
rozen maar ook  toren hoge riddersporen in de meest prachtige kleuren blauw. Janneke heeft mij helemaal rondgeleid en voor het eerst heb ik een oude roos in al haar schoonheid gezien. Ze heeft zelfs de laatste bloeiende bloem van de Reine des Violettes voor mij geplukt. Ik had mijn fotocamera bij mij maar ik was zo onder de indruk van alles dater helemaal niet aan gedacht heb om een foto te nemen. Wil je zien wat ik gezien heb kijk dan op de mooie blog van Janneke http://bordercollieinderozentuin.blogspot.nl/  Dank je wel voor de onvergetelijke uren Janneke.

Last sunday we visited the wonderful garden owned by Janneke. A warm welcome with a lovely cup of
coffee. And how wonderful it is to meet the person who's behind the blog. Janneke had a good laugh and
asked me do you have really so many different roses in such a small garden Marijke? And after she showed
me around in her garden and I saw how large a mature roseshrub can grow when you tread them with so much love as Janneke does I completly understand what she ment. For the first time I saw old roses and
I was totaly impressed. Janneke took the last flower of Reine des Violettes for me te let me smell the scent
of old roses. So beautiful. Not only roses but also tower high delphiniums in the most wonderful blue's. How
wonderful it is to see a mature garden. I brought my camera with me but was to impressed that I forgot to
take photographs. Do you want to see what I saw take a look at her beautiful blog http://bordercollieinderozentuin.blogspot.nl/. Thanks so much for the wonderful time Janneke.

Rosa Burgundy Ice





Rosa Gentle Hermione







En vanacht was een koude nacht ik vondt het zo mooi om de dauwdruppels op deze roos te zien.

Last night it was a cold night. It was great to see the dew on the flowers.

 Rosa Isabel Renaissance


Een heerlijke dag gewenst allemaal

I wish you all a wonderful day.




Reacties


Populaire posts