Tuin op 2 maart 2013/Garden 2nd of march 2013

 Gisteren had ik een dagje vrij
en ben heerlijk de tuin ingegaan een paar rozen gesnoeid en heel veel onkruid en oud
blad verwijderd. Het was nog steeds steenkoud maar ik kon mijzelf niet meer inhouden.
Heerlijk om de frisse lucht in te ademen en bezig te zijn in mijn tuintje. En dit was wat ik
niet zag
Yesterday was my day off I could not wait to go into the garden and do some
cleaning up and pruning some roses. It was still cold outside but it was great to
breath in the fresh air. And this is what I did not see

maar dit/but this is what I saw


De Helleborussen hebben zich op ongelofelijke wijze hersteld van de
koudeperiode

The Helleborusses did not have any damage from the cold period we had


Zaailingen hebben hun bloemen al geopend en staan overal en iedere bloem van deze
zaailingen is weer anders.

Seedlings are opened up the flowers and are spread everywhere. Not one flower of
the seedlings is the same as the motherplant.





Helleborus orientalis picotee

Rosa Helena Renaissance

Ik hoop dat ze dit voorjaar weer veel prachtige bloemen laat zien.
I hope she will bring me a lot of flowers this year.



Ik heb helaas de moderatie van de berichten aan moeten zetten vanweg zielige zielen die over het
internet zweven. Vooral op de oudere blog's werden jullie commentaren nog even op een
akelige manier beantwoord door een anonieme bezoeker. 

I had to activate commentmoderation because there are lost souls on the internet who
have fun to answer your comments on my older blogs in a negative way. I removed them.

Een heerlijk weekend gewenst allemaal
Have a wonderful weekend everyone.
Marijke

Reacties


Populaire posts