Eerste lentedag 2013/A springtime day.

Gisteren werd er al heerlijk weer voorspeld voor vandaag. Ik twijfelde geen moment
om een dagje vrij te nemen van het werk. En wat was het genieten. Heerlijk op mijn
bankje gezeten een lekker bakkie koffie erbij en toet in de zon wat wil je nog meer.
Een fantastische blauwe lucht een heerlijk zonnetje een mens kan zich niet meer wensen
Aan de wilde kersenboom is duidelijk te zien dat de knoppen op barsten staan. Nog
even en ze zal haar prachtige bloesem weer tonen. En niet onbelangrijk ik heb de eerste
vlinder in mijn tuin gezien maar heb geen foto, camera was natuurlijk niet binnen
handbereik.

Yesterday the weatherman told us it was going to be a beautiful today after months of
cold and grey sky's. I took the day off from work and I can't tell you enough how much
I enjoyed this day. Drinking my first cup of coffee outside together with my daughter was
so lovely. A fantastic blue sky and sunshine all day long.The buds of the wildcherry tree
are ready to explose and show her beautiful blossem in short time.


En de bloei van de crocus geeft echt aan dat het lente is.

When the crocus comes in to flower it's a sign Springtime is there.



Mijn mini irisjes doen ook hun best. Ik vindt haar geur heerlijk.

Also the iris is showing her beauty. Her fragance is so great.

Iris






Helleborus

Ik hoop dat jullie ook hebben kunnen genieten van het prachtige weer. Morgen weer
aan het werk maar met veel energie.

I hope you did have a wonderful day too. Tomorrow back to work but with
a lot of energy.

Marijke

Reacties


Populaire posts