De voortuin/The front garden

Wie had dit kunnen bedenken. Gisteren een grauwe grijze dag en vandaag een
stralende zon en heerlijke temperatuur. Vanmorgen vroeg even een paar foto's 
gemaakt in de voortuin. In het voorjaar de Cambre Cordifolia verplaats van de
achtertuin naar de voortuin. Prachtig groot blad en wolken witte bloemetjes die ook 
nog heerlijk geuren.

Yesterday a lot of rain and wind and today a bright sunday and lovely
temperatures. Early this morning I made some photo's in my front garden. This
spring I moved the Cambre Cordifolia from the back to the front garden.
She has beautiful leaves and clouds of tiny white flowers with a lovely 
fragance.


De Cephalaria wordt druk bezocht door de bijen.

The Cephalaria is on the menu of the bee's



De eerste bloem van Rosa Pat Austin.

The first flower of Rosa Pat Austin.

Aquilegia


Ik heb me vermaakt hoe dit beestje zijn gezicht aan het poetsen was en later zijn
achterpootjes nog even een beurt gaf.

I enjoyed myself watching this fly washing his face and ended cleaning his legs at
the back of his body.

Salvia nemerosa

Dianthus

Delphinium


Ik weet geen naam meer van deze plant. Wat ik wel weet dat ik hem voor het eerst zag
in de showtuinen van Appeltern. Maanden op zoek geweest en eindelijk te pakken
gekregen. Prachtig harig blad maar zaait zich enorm uit.

It took a long time to find this perennial (I can't remember her name), but found it
at last. She's spreading her seeds everywhere.

Ik wens jullie allemaal een heerlijke week toe.

A lovely week to all of you.

Marijke

Reacties


Populaire posts