Mijn laatste foto's/My last shots

Alsof het missen van mijn camera al niet vervelend genoeg is werd mijn computer
zaterday gehacked en stond vast tot maandag ochtend. Er kwam een bericht uit naam
van de Nederlandse politie dat ik in het bezit was van de meest nare dingen op mijn computer.
Als ik binnen 72 uur geen 100 euro zou storten werd mijn computer vergrendeld.  Gelukkig
was ik zo wijs om niet te betalen  aan de criminelen maar tot maandag ochtend stond mijn
computer vast. Als je hier onverhoopt last van mocht krijgen NIET BETALEN. Omdat ik bang was deze troep misschien verspreid zou worden heb ik geen berichtjes
achtergelaten op jullie blog's.

I was not able to leave any comments on you blog because my computer has been
hacked from saturday till monday morning. I was affraid that i would spread the maleware
on your computers so I did not visit your blogs.

Hier echt mijn laatste foto's nog steeds in afwachting van een berichtje over mijn
camera.

The last photo's I can share with you. I did not have any news about my camera helas.

Telekia

Acanthus Hungaricus

Rosa Hot Cocoa

Rosa Winchester Cathedral
 
Astrantia Major

Rosa Mozart

Mijn fotovoorraad is op. Gelukkig heb ik die mooie blogs van jullie om te genieten
van al het moois van dit moment.

My achive is empty. I am pleased I can visit all your beautiful blogs to see what is
growing and going on at the moment.

Een heerlijke week toegewenst allemaal.

Have a fantastic week!!!

Marijke

Reacties


Populaire posts