Een zondag in september/A september sunday

Ik ging gisterochtend met een snoeischaar in de hand  op weg naar de
deur om wat uitgebloeid was weg te knippen. De zaadhoofden van de phlomis
waren mijn eerste doel om weg te knippen omdat ze zich altijd onwijs
uitzaaid. Maar toen ik naar buiten keek door het raam van mijn hal
besloot ik direct om het niet te doen. Want wat bleek die zaden zijn een
geliefde versnapering van de vogels.

Yesterday morging I had the plan to cut te seedheads away. The seedheads
of the Phlomis where the first on my list. But when I looked out of the window
in the hall I changed my mind. The seeds seems to be on the menu of this
little bird.




De roos Queen of Zweden heb ik later afgeknip om op de vaas te zetten.

Rosa Queen of Sweden before I picked it to put on a vase.


Astilboides tabularis


 Decaisnea Fargesi

Rosa Evelyn

Een heerlijke week toegewenst allemaal

Have a fantastic week

Marijke

Reacties


Populaire posts