Orchideeën/Orchids

Overal vliegen mensen de straat op de bedrijven sluiten of gaan samen met andere
bedrijven. Ook de bij de overheid ben je je baan niet meer zeker. Bij de gemeente
waar ik werk worden afdelingen afgestoten en geprivaticeert. Een jaar lang was ik
in onzekerheid en het uiteindelijke resultaat zou zijn dat ik per 1 november 2012 ook
moest verdwijnen en werkeloos zou zijn. Maar uiteindelijk heb ik vorige week
vrijdag een contract van een jaar gekregen van het bedrijf die de taak van de
gemeente gaat uitvoeren. Ook al is het maar voor één jaar. We zien wel weer verder.
Over twee weken gaan we met onze afdeling starten bij onze nieuwe werkgever.
Vandaar het prachtige boeket bloemen die ik van mijn gezin kreeg. Ik was blij
dat ik mijn gedachten kon verzetten met mijn camera.

In our country people loosing theire jobs like the tree's loose there leaves at the moment
 because of the economic crisis. Also at the local townhall where I work departments are
 privatized to save costs. It has been a very exciting year to me because theire
 was a great possibilty I have to  leave and be unemployed at november the 1st. 
But a week ago I got a contractof the new company who's taking over the employee's and
 the work.  Two weeks and we go with our whole team to the new company. 
That's why I got the beautiful  flowers from my family to celebrate the new contract.

De kleur uit mijn tuintje is bijna verdwenen tijd om naar binnen te gaan want
daar gaat de bloei van mijn orchideeën vrolijk verder.

The color's in my garden is almost gone, time to go inside to photograph my
orchids theire colors make me smile now.


 




Zelfs in de badkamer groeien en bloeien de orchideeën

Even in my bathroom orchids are growing well


En de gekregen orchideeën krijgen ook weer nieuwe knoppen en bloemen

Also the dustbin orchids are bringing new buds and flowers


Ik wens jullie allemaal een heerlijke week toe.

I wish you all a fantastic week ahead.

Marijke

Reacties


Populaire posts