Anemone nemorosa

Wat een superdag vandaag. Flink fris maar wat een zonneschijn. Mijn dag begon goed toen ik eindelijk
de Paverotti van de vogels tussen het uitlopende groen van mijn sierappeltje zag zitten. Ik had hem heel
vaak horen zingen maar had hem nog nooit gezien. Wat zingt die vogel prachtig.

What a fantastic day we had today. It was cold but sunshine the whole day long. My day started very well. I finally met the Paverotti  of the birds in my crabappletree. I heard his beautiful singing lots of time's but I never saw it before.

Zwartkop                                     




De Anemone nemorosa heb ik drie jaar geleden in bloei gekocht en daarna nooit meer een bloemetje
gezien tot vandaag. Wat ik zo mooi vindt is dat haar bloem met de richting van de zon meedraaid en 's avonds haar bloemen sluit.

I bought Anemone nemorosa 3 years ago in bloom en never saw a flower again untill today. I love her flowers following the possition of the sun and when the sun is gone she closes her flowers.

Anemone nemorosa






Een heerlijke zondag gewenst allemaal.

A wonderful sunday for all of you

Marijke

Reacties


Populaire posts