September

Terwijl ik heerlijk terug kijk op de zomer beelden hoor ik de regen en wind
tegen het raam. De donker dagen voor Kerstmis. Maar die regen is o zo
welkom voor de natuur. Gisteren een kerstboom gekocht en vandaag lekker
aan de gang met de kerstboom op te tuigen. De tijd gaat veel te snel.

While I am looking back on the fantastic summer I hear te sound of wind
and rain on my windows. The rain is so welcome for nature. The dark days before
Christmas we call it. Yesterday I bought our christmastree and today I am going
to decorate it. Time is passing by so fast. 

A Shropshire Lad only brought one flower in the second flush but the
hips it brings are also beautiful


Paul Ricard

The crabapple tree got a lot of fruit this year people could not pass the street
so time to give it a hard prune



Rose Leander

Beautiful dark hip of rose Dresdner Barock



Asperinrose



In september the days are getting shorter. Time to lit te candle's


 Blue for You did not stop flowering



Rose Blackberry Nipp


 Rose Penny Lane

 Edenrose

Rose Sweet Pretty

Rose Leander


Sometimes I bring some flowers into the house

Rosehips from the flowershop. Yes I love to have old things in my house

I love this wooden shoemolds

Azubis/Indigoletta started the second flush



Rose That's Jazz


I love huge vase's and september is the month overhere to buy dried flowers

Rose Metanoia

Rose Brown Velvet

Rose Parure d'Or

Have a wonderful week ahead!! 

Rosehugs Marijke

Reacties

  1. Hello dear Marijke,

    Beautiful roses! Leander is my favorite. Here we have got 20 cm with snow the past days. I wish I could send you some.
    Have a wonderful day!
    Rosehugs, Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op je PC is het nog zomer, maar we gaan nu naar de Kerst toe en we maken de warmte en de gezelligheid maar binnen.
    Je kerstboom zal nu wel mooi erbij staan.
    Hartelijke groeten, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Helma, Vandaag ook in wat tuincentra's geweest maar we konden nog niet de boom vinden die we zochten. Morgen maar weer eens verder gaan zoeken. Je rozen gaven mij ook warme gevoelens en de lichtjes die wij ook al hebben met enige andere versieringen van Kerstman en zijn vrouw geven ook al de kerstmis sfeer . Bedankt voor je reactie bij gedicht Wolken en ik begrijp het heel goed . Geef je toch een warme groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice September flowers, Marijke. It's a pleasure to watch them reminding warm days and blue sky.
    Happy Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marijke,
    ik was al een aantal keren op je blog geweest maar zag dan alleen een blog van afgelopen september. Nu ik ineens een ingeving kreeg om deze pagina te vernieuwen zag ik ineens deze van 9 december. Je maakt dus wel nieuwe blogs alleen..... ik zag ze niet!!!!!
    Heerlijke foto's en wat een kleuren. Het blijkt dat ook de titel van september is en kennelijk ben ik daardoor ook in de war geraakt. Gelukkig zie ik de foto's nu wel :-)

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Marijke,
    Tu nous présentes de bien belles photos , les roses sont si belle en septembre surtout lorsqu'il fait un tout petit peu moins chaud.
    J'aime beaucoup tes pots gris, ils donnent le chic et finalement n'ont pas besoin de beaucoup de fleurs pour être sublimés.
    Une décoration douce, sobre est si agréable au regard.
    Je t'embrasse et te souhaite une brassée de bonheur(s), une excellente santé surtout et.... pas trop chaud pour l'année à venir Abracadabra......
    Bises

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I wish you A Happy New Year, dear Maijke✨
    Thank you for all the inspiration you bring,

    Rosehugs, Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik hoop dat je nog een keer
terug komt. Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Thank you for taking time to visit my blog. I love to read your
comment and hope you re-visit my blog again.


Populaire posts