Voorjaar in huis/Indoor spring

In de tuin is nog niet veel te beleven. De bloemen van de Helleborus lagen
na het verdwijnen van de sneeuw op de grond maar na een paar dagen 
zijn de bloemen weer omhoog gekomen.
Vandaag kon ik het niet laten om even kleur op te snuiven in het tuincentrum.
Het doet me altijd goed maar het is moeilijk om niet de hele kar vol te laden.
Maar ik heb me ingehouden deze keer en heb me beperkt tot het kopen vanwat voorjaarsbollen.

There is not much to see in my garden. The flowers of the Helleborus
were down on the ground but after a couple days she came up again.
Today I had to visit the gardencentre just to snif some color. To see all the
colors makes me feel realy happy. But how difficult it is for me not buying to much.
I was a brave girl and I only bought some spring bulbs.

Iris recticulata  "Harmony"



Crocus pickwick

Scilla Siberica



Hyacinthus Yellow Queen


En de bollen op een schaal bedekken met wat mos en ik heb een heus voorjaarstuintje
op tafel. Zowel de Iris als de Hyacinth ruiken heerlijk.

All these bulbs together gives me a springfeeling inside the house. And the
scent of the Iris and Hyacinthus are overwelming.

Ik wens jullie alllemaal een heerlijke week.

I wish you all a lovely week.


Reacties


Populaire posts