Winter 2012

Vrijdag is er heel wat sneeuw gevallen. Van vrijdag op zaterdagnacht zijn de
temperaturen hier tot -20C gedaald. In de nacht nog mist erbij en wat levert
dat mooie plaatjes op.

Last friday we hat a lot of snow. During the night from friday on saturday temperatures
sank at -20C overhere. During this night we had also mist it brings lovely
winterpictures.











Het valt me juist in deze periode op hoeveel verschillende vogels er rond mijn
tuin zijn. Ik heb al vele foto's proberen te maken van de specht maar tot
op heden is het nog steeds niet gelukt.

Just in this time of the year it amazes me how many different birds are here.
Till now it did not fixed to get this bird right captured.

The sun is shining time to go outside.

De zon schijnt weer heerlijk vandaag tijd om naar buiten te gaan en lekker
te gaan genieten. Hoop dat jullie ook van deze prachtig dag kunnen gaan genieten.

Hartelijke groet uit mijn kleine paradijs.

Marijke

Reacties


Populaire posts