Vakantie 2012 Eifel Germany

Het Eifelgebied is ontstaan door de erupties van de vulkanen. Al honderden
jaren zijn ze niet meer aktief en de kraters zijn gevuld met water waardoor er
prachtige meren zijn ontstaan waarvan deze foto er een is.

The Eifelarea was once a very active vulcano-area. For hundred's of years
they are not active anymore and are feeled with water resulting in beautiful lakes.


Ik heb tijdens mijn wandelingen prachtig natuurschoon mogen zien. Veel prachtige wilde
bloemen gezien. De roofvogels waren ook van de partij. Het was prachtig om ze te zien
zweven in de lucht. De boeren waren het graan aan het oogsten en vele roofvogels kwamen
kijken of er een hapje te halen was. De rode wouw is een feest om te zien. Helaas heb ik
geen grote tele dus verder als onderstaande foto kwam ik helaas niet.

During my walks there was a lot to see of the beauty of nature. A lot of different wild flowers.
And also raptors were there. The farmers were mowing the grain and the birds were hanging
in the sky to see if there was any mice to catch. The red kite is fantastic to see. Helas I
have no tall telelense so this is the only thing I could get on a photo













Ik hoop dat jullie niet verveel met de foto's .

I hope you are not borred by these photo's.

Alvast een heerlijk weekend toegewenst.

I wish you a fantastic weekend.

Marijke

Reacties


Populaire posts