55

Gisteren 55 jaar oud geworden, maar je voelt je nog 35 maar bij een blik in de spiegel
past die 55 toch beter bij hoe het er allemaal uitziet. Flinke rimpels maar toch lachende ogen
en niet geheel onbelangrijk super gezond. Vandaag was ik weer met dochterlief naar het
ziekenhuis voor controle. En als je daar ziet hoeveel mensen tobben met  hun gezondheid
ben ik heel blij met mijn rimpels.

Yesterday I celebrated my 55 birthday but still feeling 35 inside. But looking in the
mirror and seeing my wrinkles I thought yes you are 55 and not 35. Today I went with
my daugther to the hospital  for the half year control of her kidneys. And when you look around
  in the hospital  I thought what a lucky girl I was having a lot of wrinkles but did not have to worry about 
my health like other people have to.

Iris

Het is nog steeds koud hier maar de bloeikracht in de tuin schijnt zich niets aan te
trekken van de kou. Heel langzaam ontwaken de planten. Vandaag de laatste
sneeuwdag hoop ik er is weer heel wat gevallen vanmiddag.

It's still cold overhere but de power in the plants don't seem to mind te cold.
 Bit by bit the plants awake from winter. Today de last cold day with a lot of snow this
afternoon.


Primula.

Vorig voorjaar waren er geen bloemen in mijn Camelia en was ze bijna tot de grond toe
afgevroren. Maar de knoppen van dit moment geven mij hoop.

Last spring my Camelia was frozen above soil level. But her buds this year gives
me hope.


Gisterenochtend op mijn verjaardag kreeg ik een aangenaam poststuk afgeleverd. Zaadjes
van Nikki van planten die ik zo mooi vind. Hartelijk dank Nikki ik ben er heel erg blij
mee en zal ze verzorgen met liefde.

Yesterdaymorning on my birthday the postman brought me a wonderful presenst from
blogfriend Nikki. Seeds from plants I love. Thanks so much Nikki I will treed them
with love.

 \
Helleborus.

Ik hoop dat jullie een heerlijk Valentijnsdag hebben gehad.

I hope you had a wonderful Valentijnsday.

Nog even doorbijten en de lente is daar. Een heerlijk weekend alvast gewenst allemaal. Als
je eens tijd hebt breng eens een bezoek aan het prachtige blog van Maria in
Lapland. Prachte foto''s van het noorderlicht. Lapland Nature

Be patient spring is on it's way. I wish you all a wonderfull weekend. When you love
landscapes and northern light visit the beautiful blog of blogfriend Maria in Lapland

Hugs
Marijke

Reacties


Populaire posts