Moederdag.

Het is " Moederdag" 

Een nationale feestdag in Nederland...
Via dit bericht laat ik weten dat IK de liefste en geweldigste moeder van de hele wereld heb.

I LOVE YOU!





It's "Mother's day" today!

A national holiday in the Netherlands.
With this message I want you all to know that I have the sweetest and greatest mother of the whole world!

I LOVE YOU!


Groot was mijn verrassing toen ik in mijn lunchpauze dit bericht vond op mijn blog geschreven door
mijn dochter. Anne-Jane heerlijk om te lezen hoeveel je van mij houd. Ik even een traantje weggepinkt
en moest terugdenken aan mijn eigen moeder. Ik hou ook zielsveel van jou en ben trots op het feit dat
je mijn dochter bent. Helaas ben ik mijn moeder al verloren 15 jaar geleden. Maar nog steeds een grote
plek in mijn hart en mijn gedachten.

Great was my supprise when I had a quick vieuw on my blog during my lunchbreak at work today and read
this on my own blog. Anne-Jane how wonderful to read your special message how much you love me.
Thanks so much I love you very much too and I am proud you are my daugther. Helas I lost my mother
15 years ago. But I still wear her in my hart and thoughts.

Hugs for all of you

Marijke


Reacties


Populaire posts