We hebben over het weer niet veel te klagen. Zonneschijn en droog, maar wel fris
en soms een stevige wind. Vorige week werd ik via  de blogs van Barbara en
Tanja op de hoogte gesteld dat de leeslijst van Google Reader per 1 juli gaat
verdwijnen. Ik ben overgestapt op Bloglovin te downloaden op Bloglovin.com.
Nadeel wat ik ondervindt is dat de automatische vertaling van Googlechroom
niet meer werkt.

Nothing to complain about the weather is dry, sunshine, a little fresh and from
time to time a strong wind. Last week I learned that Googlereader will stop at
the 1st of july. I did download Bloglovin. And I am satisfied. The only thing is
the automatical translator of Google Chroom does not work reading the posts
with Bloglovin.

De knoppen van onderstaande roos waren prachtig en veel belovend maar
helaas de regen deed haar niet goed. De meeste knoppen zijn verrot.

The buds of this rose were beautiful and very promissing but the rain
did not do her flowers any good.

 Souvenir de La Malmaison





Ik heb weer een lesje geleerd over de verzorging van rozen. De afgelopen maanden waren hier
heel grijs maar voordat de regenval vorige week kwam is er naar verhouding heel weinig neerslag
gevallen. Ik had beter op moeten letten en er eerder toe over moeten gaan om toch de gieter
ter hand te nemen om de rozen te voorzien van water. 

I learned my another lesson about growing roses. Over the last couple of months the
weather was grey and chill but we did not have a lot of rain untill the week before. I had
to notice how dry the garden was. Next time I will starting watering the roses on time.

Rosa Edenrose





De bewoners van mijn tuin bestaan niet alleen uit rozen. De pioen kwam maandag open.

There are not only roses growing in my garden. The Peonie opened her flowers last monday.

Pioen


Agapanthus


 Rosa Compassion 



Geranium

Een heerlijke dag gewenst allemaal

Have a wonderful day.

Reacties


Populaire posts