Herfst in mijn kleine paradijs

Gisteren heb ik besloten  mijn laatste snipperdag die ik nog had vandaag op te nemen. Het is een
stralende dag. Temperatuur waarschijnlijk meer dan 25 graden vandaag. Strak blauwe lucht helemaal
geweldig. Na maanden van alleen maar grijze luchten heerlijk genieten van de zonnestralen en het licht wat dit met zich meebrengt. Er is op dit moment nog kleur in overvloed in mijn tuintje.

Yesterday I decided to take my last day of, of work. It's a beautiful day today. Clear blue sky's I love it. After month's of grey sky's I enjoy to feel the sun on my skin and I love the light it brings. At the moment there is still a lot of color in my small garden.


Rosa Terracotta


Onkruid maar toch vindt ik haar mooi

A weed never mind I like it.


 Bloeiwijze van de Rodgersia. Die is in de war bloeit normaal in het voorjaar
Begint wit, kleurt langzaam van zacht roze naar wijnrood in het najaar.

The Rodgersia is normaly flowering in spring. She startes in a white color during
the season she turns in to a winered color in autumn.



 Rosa That's Jazz nog volop in bloei.

Rosa That's Jazz still brings me a lot of flowers.



De augurkenstruik ( Decaisnea fargesii). Heeft in het voorjaar lange slierten
met lichtgele bloemen. Blad heeft een blauwachtige metaalglans

In spring she has long branches with soft yellow colored flowers.
The foliage is a little bit blue metal colored.



 Blauwe zaadpeul van augurkenstruik

The seeds.





Een toegift van de Hortensia

The hydrangia still brings flowers.


 Clerodendron.
Ik vindt de ballonachtige bloeiwijze heel mooi

The flowers looks like little balloons.


Ik hoop dat iedereen dit weekend nog van het mooi weer kan genieten.

I hope everbody enjoys the weekend and the beautiful weather.

Hartelijke groet uit
mijn kleine paradijs


Reacties


Populaire posts