Rozen

Op dit moment van het jaar worden er hier weer volop plannen gemaakt
voor het volgende jaar. Wat elke tuinier graag wil is zoveel mogelijk planten
in de tuin te plaatsen. Waar ik niet bij nadenk is dat de plantjes die je in een
potje van 10 tot 12 cm in omvang koopt binnen 3 jaar zijn uitgegroeid tot
soms wel hele grote planten. Een goed voorbeeld is de hosta. Deze nemen op dit
moment een oppervlakte van 1,5 m2 per plant. Dan is de tuin gauw vol.

Walz Time

Op het kaartje staat aangegeven dat ze een lila kleur heeft.


Echter deze kleur geeft ze bij mij.


Een struikje van 70 cm hoog.
Zachtgeurend. Veel bloemen.


Ik ben er inmiddels wel achter dat fotograferen helemaal niet zo eenvoudig
is als ik voorheen gedacht had. Het wordt tijd denk ik om een statief
aan te schaffen.Met de tele heb ik moeite om mijn camera stil te houden. 
(En de gebruiksaanwijzing van mijn camera meer eens te gaan lezen)

Een hartelijke groet uit
mijn kleine paradijs 


Reacties


Populaire posts