The end of June

De laatste foto's gemaakt in juni. Een overzicht van mijn achtertuintje. En ik ben weer wat wijzer geworden. Manlief heeft jaren geleden de ijzeren constructie voor me gemaakt om de klimrozen tegen aan te laten groeien. De takken bond ik altijd strak tegen de constructie aan. Dit jaar heb de rozen vrij laten groeien en het resultaat is dat er veel meer bloemen in de klimrozen kwamen.

The last photo's made in June. An overvieuw how my little garden looked like. And had a new
experience about how to grow climbing roses. My husband made the iron construction many years ago. The mistake I made was binding up the roses to close to the iron. This year I let the roses going there own way and the result was much more flowers than before.






Rosa Penny Lane

Rosa Burgundy Ice

Rosa A Shropshire Lad

Rose Asperinrose

Rosa Blue for You


Rosa Burgundy Ice

Rosa A Shropshire Lad




 Rosa Princess of Wales

Rosa Jaqueline du Pré

Rosa Compassion/Clematis Niobe

Rosa Hot Cocoa

Rosa Baroness Rothschild


Rosa A Shropshire Lad

Rosa Brown Velvet

Rosa Sebastian Kneipp

Have a great weekend.

Rosehugs

Marijke

Reacties

  1. Lovely roses you have! Some of my favorites too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your garden looks so beautiful! You have so many lovely roses. Blue for You have a lovely color. You have many on my wishlist :)

    Have a wonderful day, Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The Blue for You is the number one of 2015 in my garden Marit. So many flowers and I love the purple color.
      Have a wonderful weekend ahead.

      Verwijderen
  3. Weelderig! De roos Jacqueline du Pré is nieuw voor me, wat een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bloemen zijn prachtig maar ik denk niet dat ze het naar haar zin heeft of deze plek. Ik zie op internet de meest prachtige struiken maar de mijne is na 3 jaar nog steeds een zielig struikje waarvan ik elke keer denk gaat ze het halen of niet.
      Heerlijk weekend gewenst Janneke.

      Verwijderen
  4. Oh Marijke, c'est magnifique !... Tes roses sont éclatantes de santé et tes hostas aussi !...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nikki. De Hosta's zijn inmiddels meer dan 15 jaar oud. Er zijn mensen die de bloemen eruit knippen maar ik vindt de bloemen ook wel mooi.
      Heerlijk weekend gewenst.

      Verwijderen
  5. Schitterend al die rozen Marijke, het moet een lust zijn om je tuin te zitten. Je hebt er fraaie foto's van gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Edward. Mijn tuintje is maar klein maar altijd een feest om lekker in te genieten.
      Fijn weekend.

      Verwijderen
  6. Wat een heerlijke achter tuin heb je .Prachtig de grote Hosta's ,daar heb ik helaas nauwelijks plek voor .En die roos Blue For You ,ik hoop dat die het bij mij ook zo mooi gaat doen .Compassion is ook erg mooi ,ik heb hem nu het tweede jaar en dit jaar 1 zielig bloempje jammer genoeg .
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zult versteld staan van de Blue for You. Zoveel knoppen in grote toeven. Bij mij de nummer een van 2015!. Compassion heeft bij mij ook moeten wennen hoor. En dan na een aantal jaren gaat de bloei los. Bij mij staat ze bij de voordeur in een heel klein stukje grond tegen de muur. Wat ik nogal eens vergeet is toch regelmatig water te geven op deze plek. Ik hoop dat je rozen heel veel mooie bloemen gaan brengen Elisabeth.
      Een heerlijk weekend gewenst.

      Verwijderen
  7. Over rozen heb je niet te klagen! Prachtig zijn ze. Ik wist niet dat rozen beter bloeiden als ze losser stonden. Weer wat geleerd . GroetJes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb erg van de bloei genoten hopelijk nog een mooie tweede bloei Hetty.
    Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er prachtig uit in je tuin Marijke, dat zal genieten zijn als je daar zit of wandelt.
    Nu nog geuren op de p.c. en we kunnen ze ook nog ruiken.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was het aan de ene kant maar waar dat de geur verspreid kon worden door de computer. Maar aan de andere kant gaan we helemaal niet meer naar buiten (lol). Heel veel kleur is op dit moment uit de tuin verdwenen maar die komt nog een keer terug.
      Heerlijk weekend gewenst Tinie.

      Verwijderen
  10. Your plants look so happy and luscious! Look at their size! You feed them something special, don't you?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tatyana most of the plants and roses are doing very well. The part in Holland where I live was see 30 years ago. The soil is seeclay wich is very fertile. And the hosta's are already for 18 years in my garden. They are great to have.
    Have a wonderful weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Reacties
    1. Ook al is het maar een klein tuintje ik ben er heel gelukkig mee Marieke.
      Fijne zondag gewenst.

      Verwijderen
  13. My goodness, your roses are gorgeous, Marijke.
    I especially love "Blue" and "Princess of Wales."
    Thank you for sharing all of this beauty here, sweet friend.
    Wishing you a beautiful weekend. xo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks so much for your visit Lisa. I hope you are doing well!!!
      Big hugs xxxxx

      Verwijderen
  14. Do you have any roses and to the beautiful. Beautifully in the garden look. Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik hoop dat je nog een keer
terug komt. Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Thank you for taking time to visit my blog. I love to read your
comment and hope you re-visit my blog again.


Populaire posts